מדוע כדאי לנו לדעת היטב את החוקים האוניברסאליים?

מדוע כדאי לנו לדעת היטב את החוקים האוניברסאליים?

הזמנה חוקים אוניב ספט 16

התמונה של ‏שושנה צימרמן‏.

א. איך אנחנו משפיעים על המציאות שלנו?

בכול אדם יש שלשה מימדים עיקריים:

א. המימד הפיזי – המימד הפיזי מאופיין ע"י חמשת החושים זרימת הדם והזמן. הביולוגיה והזמן שייכים למימד הפיזי. על פי ההתנסויות שלנו ושל אחרים אפשר לנבא מה יקרה במימד זה. לדוגמא כששומטים כוס ניתן "לנבא" שהיא תיפול ותתנפץ. הפיזיקה של ניוטון עוסקת בחלק מהמימד הפיזי.

ב. המימד הקוונטי – המימד הקוונטי מאופיין ע"י מידע, אנרגיה, תודעה ומחשבות. המימד הקוונטי נקלט ע"י החוש השישי (אם אכן…). המרחב הפיזי הינו תת-מרחב של המרחב הקוונטי. כל אלמנט במרחב הקוונטי הינו אנרגיה,  e = mc², הכל מלא בחלקיקי מידע ואנרגיה. החפצים שאנו רואים שונים זה מזה משום שגלי האנרגיה שלהם נושאים פרטי מידע שונים.

עולם החומר מורכב ממידע שמוכל באנרגיה הרוטטת בתדרים שונים. העולם הוא רשת אדירה של אנרגיה וחמשת החושים שלנו קולטים מידע של אנרגיה שמתורגם לחפצים.

חשוב לזכור – בכל רגע שדה האנרגיה האופף אותנו בא במגע עם שדות שונים של הסובב אותנו. בכל מקום יש עירוב אנרגטי והחלפת אנרגיה. מכיוון שאנרגיה נושאת מידע, החלפת אנרגיה משמעותה החלפת מידע. במימד הקוונטי כולם אחד. במימד הפיזי כל אחד, כביכול, נפרד מחברו. במימד הקוונטי כולם קשורים אלה עם אלה. החוויה החושית הינה מבנה תפישה מלאכותית, התודעה הגבוהה באדם יודעת שהיא לא רק גוף בשר ודם אלא גוף אנרגיה.

ג. המימד הלא-מקומי – זהו מימד וירטואלי לחלוטין שהמדע טרם הגיע אליו כפי שהגיע לפיזיקה הקוונטית. יש אינספור ניסיונות להבין את המימד הרוחני הזה, בהתבסס על ידע איזוטרי (נבדל, חבוי וכמוס) בתורת הנסתר, העתיקה והחדשה.
זהו מימד עם פוטנציאל אינסופי, שהשיח האנושי בן אלפי השנים עליו מעמיד במרכז את הישות הרוחנית הבלתי-מושגת, ולכן הבלתי-מקומית, המכונה אלהים (אף כי כינויו העברי, בלשון סגי-נהור: "המקום"…). מדוע בלתי-מקומי? פשוט משום שהמרחב הזה אינו ממוקם במסגרת מאפיינים מובהקים ולא נמצא במקום מסוים. מימד זה מארגן את ה"מטריקס" (השדה האלקטרו-מגנטי) של הפלנטה ואת כל הבליל האנרגטי על כדור הארץ. הוא זה היוצר ישויות-אור מובחנות הנקראות ניצוצות נשמה, וממנו מגיעים האנרגיה והמידע הזורמים ביחד לכדור הארץ.

במימד הבלתי-מקומי ממוקמים אם-כן "ניצוצות הנשמה", שחלקים מהם נמצאים בגוף האדם אך מקורם וחלק ניכר מהם נמצאים במימד הבלתי-מקומי. החוויות של ניצוצות הנשמה בכדור-הארץ מסונכרנות עם חוויות חלקיהם במימד הבלתי-מקומי, משום שביחד הם הינם שלם אנרגטי (אין-סופי!) אחד. מכאן נסיק שיש לנו גישה אל המימד הזה, באם יש לנו גישה (נפשית-רוחית) אל ה'עצמי הגבוה' שלנו (ה'עצמי' ה'ניצוץ').

בכל אדם מתקיימים בו-זמנית שלושת המימדים הללו, בין אם הוא מודע להם ובין אם לאו.

[ניתן להרחיב את היריעה בנושא זה, על-ידי עיון בספר – המומלץ לקריאה – 'כוחם של צירופי מקרים' שנכתב על-ידי דיפאק צ'ופרה. אני מודה, למורה הרוחני הנפלא הזה, על ההארות, ומדגישה, כי כבר ספרות חכמת הנסתר העברית הקדומה מכירה ויודעת אותן; חלקן מובאות כאן להלן.]

המרחב הלא-מקומי (ג) המסנכרן את המידע והאנרגיה, הוא בעל שלוש תכונות מאפיינות:

  • קשר הדדי ישיר – אין סיבה ותוצאה. התרחשות היא בו זמנית וביחס של הדדיות. מרמה זו אפשר לשחזר גלגולים ולתקן גלגולים שנתקעו על הפלנטה. למעשה הקשר בין סיבה ותוצאה הוא בלתי ישים למימד הבלתי מקומי. תוצאות האירועים במימד זה הם ללא קשר של סיבה ותוצאה הם מסונכרנים הדדית.
  • מוחלטות – אין קשר למרחק מרחב וזמן. המימד הווירטואלי מוחלט ואינו כפוף לפרמטרים של כדה"א.
  • קשרים מיידיים – הקשרים הינם מידיים ואינם מתפרשים על-פני זמן.

הייתי אומרת, בהשאלה ואף בהכללה, שהמימד הפיזי הוא מימד הגופנפש, מימד הרוח הוא המימד הקוונטי ומימד ניצוץ הנשמה הינו המימד הבלתי מקומי. האנרגיה הקוסמית שהיא אינטליגנציה לא-מקומית, מצויה בכל העולמות באופן מסונכרן. בכל מקום נמצאת התודעה הבלתי-מקומית, הבינה הבלתי-מקומית. חוקי הקיימות של הפלנטה שלנו, הסדר והארגון כאן, מקורם במימד הלא-מקומי והם למעשה בני צירופים אינסופיים, ביטויים לנטיות שונות וכו'.

כך פועל חוק המשיכה!

על-פי תוכנית הנשמה לכל אדם יש תיקון וייעוד. כאשר אנו מתחברים למרחב הבלתי-מקומי אנו יכולים להשפיע על המציאות שלנו בצורה יוצאת מן הכלל, להתמסר ל"אג'נדה" של ניצוץ הנשמה – בתיקוניו ובייעוד שלו.

כאשר מדברים על תהליך הכוונה והבחירה הנובעת ממנה, ועל ביצוע הדבר ומימושו, יש חשיבות להבין שאם התודעה מספיק גבוהה על-מנת להסתנכרן עם המימד הלא-מקומי, קל ופראקטי לנו לעצב את המציאות שלנו. דוגמה מקראית מפורסמת: משה היה כנראה במימד הזה כשבקע את ים-סוף לשניים.

עקרון אי-הוודאות של הייזנברג, בדבר החלקיקים של האטום, קשור לעניין זה. בהתאם לעיקרון אי-הוודאות – בכל רגע נתון חלקיק יכול להיות חלקיק או גל או שניהם (חלקיק וגל). נקודת המוצא כאן היא שכל האופציות מתקבלות על הדעת. נילס בור הפיסיקאי, קובע שהכוונה של האדם למצוא חלקיק גורמת לכך שהוא מוצא חלקיק. כשהוא מתכוון למצוא גל הוא מוצא גל. מה שמבינים מכך הוא שהכוונה משפיעה על המציאות, על האטומים. מכאן חשוב להבין שהכוונה מעצבת את המציאות. בלעדי תודעה מדובר על האנרגיה הקוסמית כעל חבילת אנרגיה של פוטנציאל טהור ורק התודעה היא זו שהופכת את האנרגיה לחלקיק (הפרדה?) או גל (אחדות?). (הכנסתי כאן בסוגריים 'שעשוע מחשבתי' שלי, שאולי יום אחד יתברר כיותר משעשוע…).

מכאן, שכאשר אני מתחבר לשדה הפוטנציאליות הטהורה, מתוך שמחה ומיקוד התודעה בתשוקה-כוונה-רצון למשהו, אני יכול להשפיע על השדה הזה, ובכך – לחולל ולממש את רצונותיי (זו תמצית הקורס בנסים על רגל אחת). במילים אחרות, מיקוד התודעה גורם לעיצוב המציאות!

דויד פלנקרט

ב. החוקים האוניברסאליים

החוקים האוניברסאליים מלמדים אותנו להיות במצב מיטבי כדי לאפנן לטובה את האנרגיה המגיעה אלינו!

כאשר אנחנו מסתכלים סביבנו איננו רואים כלום מעבר למה שחשים חמשת החושים. אך המודעות הרוחנית אומרת שמסביבנו ולתוכנו מסתלסלות ספירלות אנרגטיות של פוטנציאליות טהורה – החוקים האוניברסאליים מכוונים את היכולות שלנו להפוך אותן למה שרצוי לנו! 
החוקים האוניברסאליים עוזרים לגבש תודעה ממוקדת, ברורה ומוצקה, היוצרת תהליך שינוי דרמטי באורח החיים.

אם אינך ממוקד בהתאם לידיעתך את ה'חוקים' – אינך מעצב את המציאות של חייך לפי רצונותיך.

אנשים נחושים ואינטגרטיביים, נקיים מחיצויים פנימיים, הם אנשים ממוקדים ומצליחים. כשאתה ממוקד אתה מאושר – על-ידי ההיררכיה הרוחנית שמעליך! (אגב, רוב המאמנים היום נשענים על התובנה הזאת של חשיבות המיקוד כשהם עובדים עם מאומניהם, הבעיה היא שיש הפרעות מיקוד שעליהן הם אינם יודעים, בדרך-כלל).

זה העיקרון: מי שממוקד מצליח. לימוד החוקים האוניברסאליים עוזר לך להיות ממוקד ואסרטיבי. לדעתי, תורת ישראל המתוקה והמדהימה רצופה בחוקים האלה. תרי"ג מצוות וכל חוקי ישראל ומנהגיו – מתרגלים אותם! אבל מה עם מי שלא בקטע (ה"דתי") הזה? ומה עם מי שלא נחשף לידע הזה? ומה עם מי שמפחד מעושרה של המודעות הרוחנית וחושש לדעת? יש האומרים: קדימה, ניתן ללמוד מכל תורה אחרת על הגלובוס את הדברים…ויש האומרים – הכול הבל…

ישנם כמובן גם משעולי השבחת מיקוד נוספים – ועליהם: בפעם אחרת…

לסיכום: אם יש מיקוד יש שינוי של המציאות. הסביבה שלנו מורכבת מסלילי אנרגיה ה"צונחים" ומגיעים אלינו תמידית, כשהם פנויים לעזור לנו בכל מה שאנחנו רוצים. כל שנותר לנו הוא ללמוד את כללי המשחק על המגרש הזה ולשחק היטב!

 

[הרשומה היא עיבוד של תקציר משיעור "מאפשרים" – דצמבר 2006. רשם: יצחק מ']

 

לבחירתכם - שתפו נא