"הכל לטובה" – כיצד?
"הכול לטובה" פירושו אולי:
הכול, כולל הכול, מסביבי ובי, תמיד, ולפי כול שעון – ראוי שייבחן מתוך אמונה ב'טוב הגבוה', ב'חסד העליון'.
אמונה זו מביאה לכך שניתן לקבל את עצמי, וכן גם אנשים או אירועים – מנקודת מבט 'טובה', חיובית.
אבל איך ניתן להגיע ביושר-לבב אל האמונה הזאת?
אפשר וכדאי להגיע לאמונה זו – בין השאר – מתוך ויתור על ראייה אשלייתית, מקוטבת, של המציאות בעולם החומר, ועל-ידי אימוץ 'פרספקטיבת הנשמה שבי', כלומר, על-ידי הרחבת נקודת-הראות של כול הדברים והבאתה לתפישת 'הכל אחד' – אחדות הכול, אחדות הניגודים באהבה.