טיפוח האנרגיה המינית הנשית

 

טיפוח האנרגיה המינית הנשית 

סדנה בהנחיית שוש, 29/7/17

להוציא לא-רצוי / להכניס חדש / לשקם = לטפח. כרוך בעבודה!  לאו דווקא E מינית מול גבר (או אדם אחר) אלא גם עם עצמי: בתוכי ומחוצה לי.

1) טיפוח הגוף הפיסי / הרגשי / המנטאלי / הרוחני –סינכרון ה-E  בגופים = תשוקה לעצמי, לעולם ולכול נמצאיו, לאלהים. המשגל – התקדשות של מגע גוף אלוהי בגוף אלוהי, נשמה בנשמה (זילות נפוצה יותר)  /  הסרת חסימות מכל סוג  / ה-E  המינית התקינה מאפשרת הולדה, בריאות תקינה, יצירתיות, חיבור לנשמה, חדוות חיים, אושר ועושר.

2) שחרור ערוצי אנרגיה בגוף – ביו-אנרגיה / תזונה בריאה / מעקב בריאות / הרחם והשחלות – ארמון (אוצר) ה-E  המינית – מדיטציית ניקוי והטענה של אברי המין וצ'אקרת הלב.*

3) שחרור פצעים רגשיים – גוף הרגש (רגש מחבר, מורגש שלם)  – שואף לשכלל: רגישות, ערות, חירות פנימית, הבנה, הכלה, התמסרות ויכולת לתת ולקבל אמפטיה – יכולת לחמול ולראות את צרכיי וצרכיו של האדם ממול / האהבה כאנרגיה ולא כעשייה – מעבר לרגש: לא מותנית / התמרת רגשות שליליים (כמו כעס) לחיוביים / שחרור E קורבן-מקרבן (סליחה מלווה בהכרת תודה על המעשה שלול-האור הבא לשרת את האור / טיפוח: אחריות ועצמאות, אינדיווידואליות תקינה, מילוי עצמי ומירכוז תקין.

4) שחרור דפוסי מחשבה – (שכל אנאליטי מפריד, מורגש חלקי) שאיפה לכניעה לזרימת המציאות פנים וחוץ בלי להרפות מרצון לתקן וליצור / המטרה – קבלה עצמית – ערך עצמי מאוזן: אגו ושפלות מתאזנים – החיים כתהליך (לא כמטרה של צבירה) / דפוס קבוע של מהי מיניות – בראש; מין – משוחרר מכל דפוס / הבנת המין כמאפשר לך לגלות את עצמך יותר ויותר ולעזור כך ל'זוגך' / הבנה כדפוס מחשבה חדש: האהבה היא תגובה של תדר גבוה-מתענג לאנרגיית היקום, אנרגיית תגובה הממריצה לאיפשור, לנתינה ומילוי צרכים שלי ושל זולתי / חשוב להיפטר מסטיגמות מגדריות / לבחון "אהבה" ונישואין מפחד / ללמוד: טיפוח הזוגיות

5) התעוררות הנשמה – מודעות רוחנית אסלית לאור תובנות נינו"ה – הבנת הנשמה את עצמה כבוחרת המין של האישיות כאן ועכשיו / התפתחות מתמדת / ויתור על הדואליות: אני אחד מאפשר חוויית אנחנו אחד. זוהי אינטימיות / במעשה האהבה נכון לתת, לעזור – כך את לא חושבת בעיקר על עצמך  // חשיבות המדיטציה של הריקון: לאפשר לE  הטבעית, האלוהית,  E האהבה – להיכנס! / ככל שה-E עוצמתית בגוף – הE  המינית עוצמתית, ולהפך – תיגבור הדדי / המטרה היא לא להיות מאוהבת/לאהוב, אלא להיות אהבה – זו  E עוטפת ומטבילה, ממיסה את האגו. מעצימה שמחה / זוהי ארוטיקה במיטבה.

6) ממשק האנרגיה אנושית / סוגי E  – גברית ונשית – הגדרות  יאנג ויין. "העידן השלישי" מסיר את הדואליות מ'סדר היום' ומעדיף סינכרון ייו-יאנג, תוך ביעור הלא נמ"ר (נכון מתאים ראוי) בעיניי, לאור בחירתי באחדות. עם זאת, ברצוני לחזק היבטי יין בגוף הפיזי, בגוף הרגשי ובגוף המנטאלי שלי. כך אשמר הדגשת יין בתוף עולם חדש של מיזוג הניגודים והאחדתם.

הכוח האמיתי באישה מבטא את הנשמה שבה, על אנרגיות היין והיאנג שלה ועל שלל היבטיה, בפעילות יוצרת, תוך צידוד ובחירה באחדות.

7) תירגול יומי, שבועי וממוקד – לטיפוח האנרגיה המינית שלי – נתון לבחירת כל אחת מאיתנו.

 
 

לבחירתכם - שתפו נא